Pagina's

zondag 15 mei 2016

Een 'Dahl' aan de muur


Roald Dahl -jeugdheld!- schreef het zo schoon op de laatste bladzijde van 'Daantje de Wereldkampioen' dat ik er een grote versie van maakte om aan de muur te hangen.


Ik probeerde de laatste pagina van de originele versie van Daantje de Wereldkampioen na te maken. Het 'sparky' lettertype vinden was moeilijk. Ik gebruikte Slapstick Comic omdat deze het dichtst in de buurt kwam van het origineel. Het andere lettertype is Chapparel Pro. Ik liet het printen in een kopiecenter in de buurt op A1-formaat en sneed bij zodat het in het kader geraakte.
Als extraatje deed ik er nog wat glitter-confetti bij.


3 opmerkingen:

  1. :-) hihi. Mooi gemaakt. Maar vandaag was deze parent een beetje zols je beschrijft in je intro. Not so sparky... Ach ja, morgen een nieuwe dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!! En nee, het is niet altijd gemakkelijk, zo'n reminder is dus wel een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.