Pagina's

vrijdag 15 april 2016

Over faken en faken faken

Je kunt faken en je kunt faken faken. Awel, dat laatste is wat ik nu eens keihard gedaan heb bij deze tas, zie! Toen ik deze Linore-tas zag, was ik meteen verkocht. Dus ik aapte hem schaamteloos na, met dezelfde stof en al!


Ook eens faken of faken faken? Het patroon kan je gratis downloaden bij Kleur per meter, een webwinkel met heel wat leuke stofjes. Er is ook een patroon voor een mini-versie van de tas.

En weg ben ik, met mijn nieuwe sjakosj!
Kyoko

10 opmerkingen:

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.