Pagina's

dinsdag 26 april 2016

Een fietsdiploma om te printen

In navolging van het potjesdiploma dat ik eerder deelde op deze blog, heb ik nu ook een fietsdiploma gemaakt. Je zou al gauw beginnen peisen dat ik niks beter te doen heb.


Er zijn twee versies. Eentje met roze en eentje met groene accenten. 
Je kunt ze hieronder downloaden in pdf door te klikken op de gewenste versie.



Is jouw kleine wielertalent er ook in geslaagd om het fietsen onder de knie te krijgen en gebruik je ons diploma om hem/haar te feliciteren? Stuur dan gerust een foto van de trotse fietser met zijn of haar fietsdiploma door naar broterhammenmetgeleconfituur@gmail.com! Ik versier de foto voor jou zoals hieronder en deel ze met plezier op onze Facebookpagina!



Sta je voor de onvermijdelijke uitdaging om je nageslacht te leren fietsen, maar weet je niet goed hoe je het moet aanpakken? Ga dan zeker eens een kijkje nemen op de facebookpagina van "Kijk, ik fiets!". Zij organiseren samen met verschillende steden en gemeentes oefensessies om te leren fietsen. Wij namen een eindje geleden deel aan zo'n sessie bij ons in de buurt. Je leert er verschillende oefeningen kennen om stap voor stap te leren fietsen. Verwacht echter niet dat jouw toekomstige Tom Boonen na de sessie gegarandeerd zal kunnen alleen fietsen. Elk kind is anders. Ik hield de tips in het achterhoofd tijdens het oefenen thuis en was er heel dankbaar voor.

Ontwerp fietsdiploma: Stefanie Reunbrouck - Niet bestemd voor commercieel gebruik.

4 opmerkingen:

  1. Bravo kleine grote man! Dit diploma komt inderdaad als geroepen, nu mijn dochter ook zelfstandig fietst! Merci om je mooie creatie met ons te delen! Ik ga zo snel mogelijk een foto proberen nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Joke, bravo voor je dochter! We zijn benieuwd naar de foto!

      Verwijderen
  2. Heel leuk!

    Wij hopen binnenkort ook voldoende moed te hebben om erin te vliegen... euhm, fietsen dus!

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.