Pagina's

zondag 3 april 2016

Een cactusrokje

Ik heb op kledij-naaien-vlak nog niet erg veel bereikt, moet ik zeggen. Daar zal mijn gebrek aan geduld wel voor iets tussen zitten. De rimpelrokjes op elastiek van Mina Dotter zijn dus ideaal voor mij. Gewoon een recht stuk stof en een elastiek. Snel klaar, dus. En zo is mijn eerste rimpelrokje voor Amélie een feit.  Ik voel wat lopendebandwerk aankomen om de garderobe van de dochter aan te vullen...



Ik maakte er nog een bijhorende strik bij (zoals hier, maar dan iets groter en een beetje opgevuld).


En met de overschot van de elastiekband kan je bv. deze snackdooselastiekjes maken.

Groetjes, Stefanie

cactusstof en elastiek: Veritas

7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dankjewel, Majella, maar het kan in de verste verte niet tippen aan al die prachtige creaties van jou hoor! ♥

      Verwijderen
  2. Wat een mooi rokje, en nog mooiere oogjes van je meisje 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi... En die strik maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi!! Het hoeft niet altijd moeilijk en ingewikkeld te zijn he ;) Zalig stofje ook!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.