Pagina's

maandag 17 augustus 2015

Voor de juffen en meesters: takenbordkaartjes om te printen

Voor de juffen en meesters die waarschijnlijk stilletjesaan in 1 september-modus aan het komen zijn, keek ik nog even in mijn juf-archieven en haalde ik m'n takenbord even van onder het stof: 22 kleurrijke kaartjes van 11 op 13 cm met eenvoudige symbolen, bruikbaar in elke klas van de lagere school. Het is eens iets anders dan Diddl en Leendert Jan Vis?
Je kan ze downloaden in een pdf-document door op onderstaande prent te klikken.
https://drive.google.com/file/d/0B9ZKjdBHhvBCMU8xTlNmbFBJRHc/view?usp=sharing

Een taakje nodig waar ik nog geen kaartje van heb gemaakt? Stuur ons gerust een mailtje. Indien haalbaar, maak ik er eentje voor je bij.

Stefanie

1 opmerking:

  1. Die herken ik... de max van je. Blijft heel mooi. X is je webshop al open ondertussen?
    Dikke smak, Tina

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.