Pagina's

zaterdag 15 augustus 2015

Punten gescoord!

Na 6 weken elke dag bij elkaar te zijn en toch wel regelmatig beschuldigende uitspraken te moeten horen als:

*'Maar ik krijg nooit geen Kokkenei (Kindersurprise) van jou!' (Zal ik anders eens z'n verzameling van Kindersurprisespeeltjes tonen?),
*'Stoute mama, jij zegt altijd dat ik moet eten!' (Wat een onmens ben ik!),
*'Ik krijg nooit iets van jou!' (Yeah, right...)
en zo kan ik wel even doorgaan...

... heb ik gisteren toch nog eens punten gescoord bij de zoon!
Met dino-ijslolly's!


In een nostalgische bui - Toen we klein waren kreeg je een tijdje bij de Petit Gervaiskes een stokje om er in te steken en dan in te vriezen zodat het een ijsje werd - en eigenlijk vooral omdat de Petit Boni's achteraan in de frigo in de vergetelheid waren geraakt en dus bijna over datum dreigden te gaan, dacht ik dat het wel een leuk idee was om eindelijk eens ons dinosaurusmalletje van Haba boven te halen. Je kunt er chocoladelolly's en ijslolly's mee maken.


De kaasjes gingen in het malletje, stokjes erin en daarna voor 4 u in de diepvries.


Ik kon het zelf niet laten en heb er ook eentje opgesmikkeld! Nostalgie!
En Siebe... die was in de wolken en at er zelfs twee, wat een hele prestatie is!
Ik citeer: 'Zo cool da jij da gemaakt hebt, mama!' *Smelt!

Malletje dino's: Haba, gevonden bij De Krokodil.

Tot de volgende!
Stefanie

6 opmerkingen:

  1. Superleuk!! Waar heb je zulke vormpjes gevonden??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Barbara, dankjewel voor je leuke reactie! Ik vond ze bij de Krokodil. Ik keek even in hun webshop maar vind je ze niet terug. Bij De Kleine Zebra hebben ze er ook in een andere dinoversie (ook van Haba):
      http://www.kleinezebra.com/categorie/aan-tafel/kleine-chef/stoere-dinovrienden-cakepops-bakvorm-301156-cakepops-dinovrienden

      Of voor meisjes: http://www.kleinezebra.com/categorie/mama-zebra/trendy-keuken/betoverende-feeenparty-vorm-voor-chocolollies-301149-feeenparty

      Groetjes!

      Verwijderen
    2. Ik heb ze ondertussen gevonden: http://www.kleinezebra.com/categorie/mama-zebra/trendy-keuken/knotgekke-dinoparade-vorm-voor-chocolollies-301150-dinoparade

      Verwijderen
  2. Geniaal, pure nostalgie :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.