Pagina's

zondag 5 juli 2015

Kleuterknutselen op een regenachtige zomerdag...

Ik kwam onlangs deze pin tegen en het leek me ideaal om met mijn twee kleine Minionfans uit te proberen. Het kan niet tippen aan het origineel van Mollymoo, maar ik liet mijn kapoenen gewoon hun ding doen met Ikearietjes en kraaltjes die we liggen hadden. We hadden ook maar 1 geel surprise-eitje. De dochter kreeg dus een ziekelijk witte Minion die nog veel 'bananas' zal moeten eten. Niet dat ze daar van maakt ofzo...

 
Ze hielden trots hun ketting de hele middag aan.
Al plakte het wiebeloogje van Amélie ineens wel op haar eigen poep. Zotte kadee.

 
Moeilijk is het niet: laat de kraaltjes en rietjes rijgen door je peuter/kleuter op een lint. Ik kocht eens in de Action een pakketje waar twee plastieken naaldjes in zaten. Heel handig om kleine kleuterhandjes mee te laten rijgen. Ook de brede Ikearietjes zijn ideaal voor kleintjes. In de surprise-eitjes maak je zelf twee gaatjes die breed genoeg zijn om de lint erdoor te trekken. Met alcoholstift teken je een zwarte lijn. Daarop kleef je een wiebeloogje.
 
 
Doei!
Stefanie

1 opmerking:

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.