Pagina's

donderdag 19 februari 2015

Uit het dagboek van Amélie: 19 februari 2015

Vandaag ontdekte ik...

...het plezier dat een roze fluostift heet.  
*Where have you been all my life?


...dat het handige aan grote stoelen is dat je er kunt opklimmen om de chocolade van broer op de grote tafel te bemachtigen.  
*Had ik dat eerder geweten...


...dat mama gelijk had toen ze zei dat ik niet in m'n karretje mocht gaan zitten. Geraak daar maar eens terug uit.  
*Het leek me nochtans een schitterend idee.

 
...dat mama te veel compromitterende foto's neemt.  
*Geen.foto's. Ik.zei.geen.foto's!


En we zijn nog maar halverwege de dag. Het leven van een peuter, keivermoeiend. Tijd voor een middagdutje.

3 opmerkingen:

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.