Pagina's

zaterdag 24 mei 2014

Naaimachinehoes, nu ook met een boordje

Onlangs een nieuwe hoes gestikt voor m'n naaimachine. Een beetje teleurgesteld in het resultaat. Ze was te lang en het groene stofje miste iets.
Een 'tweede opinie' aan de vriendinnen gevraagd. "Dat je die boord ook gewoon kan omslaan en dat ie dan niet meer te lang is én dat je dan toch een klein boordje van dat brillenstofje ziet zodat het groen wat gebroken wordt" luidde het.
Een kleine 'Aha!-erlebnes' toch wel, met een klein beetje schaamrood op de kaakjes.
Hier is ie dan.

Zo maakte ik de hoes.
Ik vond een handige tutorial bij Mamadammeke. De zakken liet ik weg, want opbergplaats voor de naaispulletjes heb ik nu wel genoeg met twee stikdozen.
De stofjes vond ik bij Veritas.

Fijn weekend,
Kyoko

2 opmerkingen:

  1. leuk! Zou ik ook eens moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, tja, soms zijn de simpelste dingen niet helemaal duidelijk tot iemand de tip geeft eh :)
    Tof wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.