Pagina's

zaterdag 5 april 2014

Cowboysjaal


 
Cowboystof en bijpassende driehoekjesstof: 
Lillestoff-tricot bij Bambiblauw

Werkwijze:
Ik baseerde me op deze beschrijving.
Je knipt uit beide stofjes twee gelijkbenige driehoeken met een basis van 120 cm en een hoogte van 35 cm. (Je kan natuurlijk ook kiezen voor een langere of kortere hoogte).
Leg beide driehoeken met de goede kanten op elkaar. Stik de driehoeken aan elkaar met een overlocksteek en laat een klein keergaatje open. (Ik knipte uit de driehoeksstof drie kleine rechthoekjes die ik dichtnaaide en tussen de stofjes naaide als versiering.) Keer de sjaal door het keergaatje en naai dicht met de hand.

5 opmerkingen:

  1. Mooie sjaal! Ik nomineerde je zonet voor de Liebster Award. Ga snel kijken op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das toch eiglijk echt e schoon manneke wi! Jis voe op te eten :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.