Pagina's

zaterdag 29 maart 2014

Laat die tandjes maar komen...

... we zijn er op voorzien!


Partner-in-crea-crime Kyoko deed het knipwerk. Ik deed het naaiwerk.
Eén fruitpapje + een kwartiertje stikken en keren later, lagen er vier kwijlslabjes klaar voor Amélie.
(Toegegeven: strijken... daar hadden we geen zin in.)

Stofjes: 
-Onderste: Veritas
-Fietsende herten, bambi's en vogels: Koekepeertje
-Badstof: Stoffenhuys Paulette
-Kam Snaps: Koekepeertje
Patroon:
Onze slabbetjes baseerden we op een 'zeverslabbetje' dat ik ooit eens kocht.
Een mooie handleiding + patroon voor zeverslabbetjes vind je bij Creatinneling.

3 opmerkingen:

  1. Vrolijk hoor! Iedere keer geniet ik weer van je creaties en avonturen. Daarom wil ik je graag de Liebster Blog Award doorgeven. Je vind de vragen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.